Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Wybrałam się do sklepu Ikea w Krakowie, po wejściu na piętro przypomniałam sobie, że nie mam przy sobie karty Ikea Family, a chciałam zakupić kilka rzeczy ze sklepu, spośród ofert dla członków klubu. Bez problemu w odpowiednim czytniku po wpisaniu danych identyfikacyjnych otrzymałam potwierdzenie, ze za chwile otrzymam tymczasową kartę. Jednak drukarka odmówiła posłuszeństwa, zjawiła się Pani z obsługi programu IKEA Family i po chwili trzymałam w ręce jednorazowy kupon. Zanim zrobiłam zakupy już na sklepie postanowiłam coś zjeść w restauracji, tym bardziej, że program dla klubowiczów w tygodniu oferuje darmową kawę lub zniżki na niektóre posiłki. Sam program jest jakąś formą przywiązania klientów do firmy czy to poprzez właśnie darmową kawę, czy inne promocje. Szkoda jednak, że nie umożliwia zbierania np. specjalnych punktów na zakupy. Jako klubowicz cenie sobie newsletter przysyłany dla członków klubu. Z wyprzedzeniem można zaplanować zakupy, zorientować się w nadchodzących promocjach. Minusem jak dla mnie jest to, że nie można np. robić zakupów w internecie, bowiem sprawdzając dostępność towarów nie raz miałam informację, iż w moim mieście jest już niedostępny.