Opinia użytkownika: Karolina_1166
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Sklep H&M jest jedną z najchętniej odwiedzanych przeze mnie tzw. "sieciówek". Chcąc ocenić wygląd sklepu należy zwrócić uwagę na zawsze idealnie skomponowane wystawy, a także przemyślane rozłożenie asortymentu w sklepie. Skupiłam się na znalezieniu konkretnego modelu spodni, więc poprosiłam o pomoc Sprzedawcę. Niestety Pani była bardzo zajęta i tylko grzecznie wskazała w którym miejscu mogą się takie spodnie znajdować. Po kilku minutach poszukiwań znalazłam kolejną Panią Sprzedawczynię, ale tym razem uzyskałam konkretną pomoc. Sprzedawczyni pokazała konkretny model spodni, a nawet wskazała przymierzalnie (zdarzyło mi się to po raz pierwszy). I niestety to właśnie przymierzalnie w sklepach H&M są największym minusem, a to ze względu na bałagan jaki w nich panuje (zwłaszcza w weekendy). Obsługa niestety nie nadąża ze sprzątaniem ubrań które klientki w nich zostawiają, wieszaków i przede wszystkim kurzu. W trakcie przymiarki żadna ze sprzedawczyń nie interesowała się tym, czy dany model spodni mi pasuje i czy ewentualnie potrzebuje ich pomocy. Ale wynika to chyba z polityki firmy. Po wyjściu z przymierzalni udałam się od razu do kasy. I tu kolejny minus. Przy kasie zapytałam się w ciągu ilu dni mogę zwrócić towr, po czym Pani obsługująca kasę spojrzała na mnie i z wyraźną niechęcią udzieliła mi odpowiedzi. Wszystko to jednak rekompensują bardzo dobre ubrania tej firmy. Modnie skrojone i dobre gatunkowo.