Opinia użytkownika: Iwona_641
Dotycząca firmy: Dino
Treść opinii: Koło sklepu jest duży parking z jednym miejscem dla osoby niepełnosprawnej. Przed wejściem do sklepu są wózki na zakupy. Oprócz normalnych, dużych wózków są też mniejsze (z flagą Dino) dla dzieci. Teren wokół sklepu był czysty. Przed wejściem jest kosz na śmieci. Drzwi do sklepu otwierane są automatycznie. Obok wejścia na salę obsługi dostępne są koszyki. Nie trzeba ich szukać po sklepie. Jego powierzchnia jest dość duża, można swobodnie się po nim poruszać. Nie zauważyłam żadnych zanieczyszczeń na podłodze. Towar jest uporządkowany na regałach, pod każdym jest cena, napisana dużą czcionką, co rzadko się zdarza w marketach. Jest to bardzo dobre rozwiązanie dla starszych osób (i nie tylko), które mają problemy ze wzrokiem. W sklepie panuje miła atmosfera. Można sobie robić zakupy i słuchać spokojnej muzyki. Jest to manipulacja marketingowa zastosowana w wiadomym celu czyli ogólnie rzecz ujmując po to, aby klienci kupowali jak najwięcej towarów. W sklepie jest klimatyzacja. Pracownicy ubrani są w firmowe koszuli Dino i mają identyfikatory z imieniem. Przy kasie można nabyć torby na zakupy. Kiedy zrobiłam już zakupy podeszłam do kasy, przede mną stało kilka osób. Jednak w tym czasie została otwarta druga kasa, więc podeszłam do niej (byłam pierwsza w kolejce). Kasjerka powitała mnie mówiąc "dzień dobry" i skasowała towar.