Opinia użytkownika: Niezłomny
Dotycząca firmy: ProLine
Treść opinii: Do sklepu Proline udałem się z zamiarem ustalenia, który z podzespołów mojego komputera jest wadliwy. Obsługa sklepu bardzo szybko skierowała mnie do właściwego pracownika. Po krótkiej rozmowie ustaliśmy, że zostawię komputer i do godziny 17 uzyskam informacje o przyczynach usterki. Pracownik wykonał zlecenie w terminie oraz zaproponował wymianę wadliwego podzespołu na nowy wraz z montażem. Serwisant/Sprzedawca z którym rozmawiałem posiadał fachową wiedzę oraz co było bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło nie próbował mi sprzedać podzespołu, który nie byłby w pełni wykorzystany przeze mnie. Zwróciłem na ten element szczególną uwagę ponieważ sklep nie posiada tak szerokiego asortymentu jak liderzy w tej branży. Pewną uciążliwość może stanowić brak odpowiedniej ilości miejsc parkingowych.