Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Riff
Treść opinii: W zeszłym tygodniu udałem się do salonu muzycznego Riff w Białymstoku, celem kupienia małego gadżetu, niezbędnego każdemu perkusiście. Przedmiot ten powinien być na wyposażeniu każdego sklepu muzycznego, gdyż jest to absolutnie artykuł pierwszej potrzeby, służący do regulacji elementów zestawu perkusyjnego oraz jego strojenia. Po zapytaniu pracownika salonu czy posiadają owy kluczyk, stwierdził, że "chyba nie", ale dla pewności sprawdzi. Jak się okazało kluczyków nie było już dłuższy czas, dostawa też nie była planowana zbyt szybko. Pracownik jednak zaproponował mi towar z szuflady przy ladzie, gdzie "latało" luzem kilka starych kluczyków. Umówiliśmy się na cene 10 zł, po czym zadałem jeszcze pytanie o interesujący mnie przedmiot, którego zakup planuję w tym tygodniu. Pracownik stwierdził, że jest w zamówieniu i zadzwoni w ciągu 2 dni aby potwierdzić moją rezerwację na ten towar. Do dziś nie otrzymałem telefonu ze sklepu Riff, a kluczyk okazał się tanim chińskim zamiennikiem, który nie nadaję się do niczego. Były to ostatnie pieniądze wydane przeze mnie w salonach Riff. Poziom obsługi jest na poziomie bardzo niskim, pracownicy znają się tylko na tym, na czym sami grają i polecają sprzęty, których sami używają, gdyż o reszcie towarów brakuje im informacji i opinii, a jeśli już coś wiedzą, często są one sprzeczne z faktycznym stanem. Wyposażenie sklepu jest natomiast ogólnie dobre. Poza tymi najpotrzebniejszymi drobiazgami, każdy muzyk znajdzie tam to co go interesuje, oczywiście jeśli wie czego potrzebuje, gdyż nie polecał bym zdawać się na wiedzę pracowników sklepu.