Opinia użytkownika: Beata_737
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Weszłam do gmachu banku przy ulicy Okopowej w Lublinie w celu skorzystania z jednej z ofert.Nowoczesny,okazały budynek, jego czyste,schludne, dość przestronne i w miarę chłodne wnętrze zachęcało do wejścia i pozostania.Początkowo nie zaniepokoiła mnie kolejka (7 osób przede mną).Gdy zobaczyłam,że na kilka stanowisk obsługi klienta działa tylko jedno, pomyślałam,że to chwilowe.Niestety z upływem czasu nic się nie zmieniało.Kolejka przede mną nie zmniejszała się,a za mną rosła.Ogólną irytację zwiększał fakt,że osób,głównie starszych było wiele a miejsc siedzących kilka.Personel banku przechodzący od czasu do czasu w różnych kierunkach zdawał się nie dostrzegać oczekujących.Jedyna Pani obsługująca okazywała swe złe samopoczucie i skarżyła się każdemu klientowi z osobna na swoje dolegliwości.Po ok.1,5 godziny przyszedł jakiś Pan w celu otwarcia drugiego stanowiska.Niestety miał kłopoty z uruchomieniem komputera.Kilka osób wyszło z zaplecza i nie potrafiło mu pomóc.Ludzie stojący w naprawdę długiej już kolejce zdawali się mieć dość.Niektórzy zaczęli się śmiać z nieudolności panującej w tym miejscu. Skracając-po ok 2 godzinach obsługiwały już 3 osoby i ja doczekałam się wreszcie na załatwienie mojej sprawy.Pracownik,który doszedł jako ostatni "załatwił " mnie sprawnie i miło, lecz fakt,że będąc 7 w kolejce, w nowoczesnym banku musiałam stać 2 godziny w zirytowanym tłumie sprawił,że chyba nie skorzystam więcej z usług tej placówki.