Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Firma Reserved posiada dwa sklepy w Galerii Mokotów. Udałem się do damskiego w celu nabycie karty podarunkowej na kwotę 200 zł. Sprzedawca najpierw zniknął na zapleczu w poszukiwaniu odpowiedniej karty po czym po kilku minutach wrócił z informacją, że karty się już skończyły. Dodał, że firma wprowadza nowy rodzaj kart i teraz w "okresie przejściowym" nie mają już tych kart. Dopytałem czy chodzi o ten konkretny sklep czy o całą sieć. Z wymijającej odpowiedzi wynikało, że jest to ogólny problem. Postanowiłem sprawdzić sytuację w drugim sklepie i poszedłem do męskiego Reserved na przeciwko. W ciągu 2 minut kupiłem bez żadnego problemu upragnioną kartę podarunkową. Dziwi mnie, że sprzedawca nawet nie podjął próby sprawdzenia, czy w tym samym centrum handlowym mogę dostać ten towar, ani nie zaoferował mi listy sklepów z telefonami w celu ułatwienia kontaktu.