Opinia użytkownika: Aneta_567
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: 1 piętro - dział męski, damski H&M mama, dział dziecięcy. Na piętrze łącznie ze mną znajdowało się 4 klientów oraz 2 sprzedawców. Jeden ze sprzedawców układał rzeczy na wszystkich działach (mężczyzna), drugi znajdował się przy kasie i chyba zajmował się administracją (kobieta). Ogólne wrażenie jakość obsługi: Zadbani i schludnie ubrani. Plakietki z imionami były na swoim miejscu. Pomimo małego ruchu, sprzedawcy nie byli zainteresowani 4 klientami, których z pewnością daliby radę obsłużyć. Jeden ze sprzedawców był na przymierzalniach i nie zapytał czy podać inny rozmiar. W celu zadania pytania trzeba było gonić sprzedawcę, który widząc kątem oka klienta zmierzającego w jego stronę ignorował go i zajmował się swoimi sprawami doprowadzając do sytuacji gdzie trzeba było iść za nim i dosłownie łapać. Sprzedawcy reagowali na klientów tylko w przypadku, gdy podchodzili do kasy. Brakowało przyjaznej i pogodnej miny. Podczas samej obsługi przy kasie sprzedawca (kobieta) miała naburmuszoną minę i robiła łaskę, że w ogóle podeszła, żeby obsłużyć przy kasie. Towar został zapakowany w reklamówkę wraz z paragonem i podany do rąk. Ogólne wrażenie dla hali sprzedażowej: bardzo dobry. Wszystkie działy były uporządkowane. Ubrania były posegregowane i równo ułożone na swoim miejscu. Regały były czyste, nie zakurzone. Rzeczy na przecenie wyraźnie oznaczone i posortowane rodzajem i cenami. Ogólne wrażenie dla przymierzalni: Pomimo małego ruchu 3 z przymierzalni były zawalone ubraniami po porzednich użytkowanikach. Brak kurzu, wszystkie światła w przymierzalni działały.