Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Po złożeniu odwołania od reklamacji, w której nie zostało uznane moje roszczenie o rozliczenie konta według cennika faktycznie świadczonej prędkości. Przez 3 miesiące pomimo umowy podpisanej na 2048 kb/s usługa świadczona była w prędkości 512 kb/s o czym poinformował mnie konsultant techniczny infolinii. Powiedział on nam że jest to efekt jakiegoś błędu. Odwołanie złożono 28 maja, około 20 czerwca skontaktowałem się z infolinią aby dowiedzieć czy odwołanie jest już rozpatrzone. Konsultant, który odebrał połączenie poinformował mnie, że faktycznie zarejestrowali odwołanie od reklamacji w dniu 28 maja lecz nie jest ono jeszcze rozpatrzone. Gdy zapytałem o maksymalny termin w jakim powinno ono być rozpatrzone konsultant speszonym głosem odpowiedział że jest to zawsze rozpatrywane najszybciej jak to możliwe. Gdy zapytałem jeszcze raz mocno akcentując zwrot "maksymalny termin" konsultant odpowiedział, że nie ma określonego maksymalnego terminu. Gdy stwierdziłem, że w takim razie teoretycznie odpowiedzi możemy się spodziewać w przyszłym roku konsultant zirytowanym głosem odpowiedział, że teoretycznie tak. Trzy dni temu minął termin dwóch miesięcy od dnia w którym Netia zarejestrowała moje odwołanie. Zamierzam zgłosić sprawę do UKE.