Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Poprzez stronę internetową Netii składałem reklamację z roszczeniem rozliczenia konta według opłaty cennikowej zgodnej z prędkością 512 kb/s. Podstawą mojej reklamacji była rozmowa z konsultantem technicznym, który w czasie rozmowy, w której zgłosiłem powolne działanie internetu stwierdził, że z powodu błędu od 3 miesięcy na łączu aktywna jest prędkość kb/s pomimo umowy podpisanej na 2048 kb/s. Po rozmowie z konsultantem zweryfikowałem ostatnie 3 faktury i okazało się, że opłata na nich naliczona była za prędkość 2048 kb/s. To skłoniło mnie do wpisania reklamacji poprzez stronę internetową. Formularz zgłoszeniowy jest bardzo łatwy do uzupełnienia i bardzo przejrzysty, więc szybko udało mi się wpisać zgłoszenie. Następnego dnia po wprowadzeniu reklamacji na telefon kontaktowy otrzymaliśmy smsa z potwierdzeniem otrzymania reklamacji. Po jakichś 14 dniach otrzymaliśmy odpowiedź pisemną, w której konsultantka rozpatrująca zgłoszenie stwierdziła, że podstawą do ewentualnego roszczenia mogłoby być jakiekolwiek zgłoszenie techniczne zarejestrowane na ich infolinii. Również poprzez stronę internetową zgłosiłem odwołanie od odpowiedzi reklamacyjnej, w którym zamieściłem informację o imieniu i nazwisku konsultanta, który poinformował nas o zaistniałym na naszym koncie błędzie oraz dokładny czas oraz numer telefonu, z którego zgłoszona została usterka. Po złożeniu odwołania oczekiwałem na odpowiedź.