Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Na infolinie Netti zadzwoniłem w celu zgłoszenia usterki internetu. Dzwoniłem w imieniu mojej dziewczyny ponieważ ona nie orientuje się na kwestiach technicznych połączenia internetowego. Przed wykonaniem połączenia sprawdziłem prędkość osiąganą przez internet na stronie speedtest.pl, test wykazał prędkość 512 kb/s, umowa podpisana z operatorem jest na stałą prędkość 2048 kb/s. Po wybraniu w automatycznym biurze obsługi tematu rozmowy połączyłem się z konsultantem z działu technicznego, który zadał najpierw kilka pytań niezbędnych do weryfikacji klienta. Po uzyskaniu odpowiednich danych sprawdził stan połączenia z internetem. Po chwili stwierdził, że z powodu błędu od około 3 miesięcy włączona jest opcja 512 kb/s i że już zmienia na prawidłową. Po kilkunastu sekundach konsultant poprosił o zrestartowanie routera w celu ponownej synchronizacji z usługą, po tym prędkość powróciła do 2048 kb/s. Podziękowałem konsultantowi za profesjonalną pomoc i zakończyłem rozmowę.