Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: W godzinach popołudniowych z numeru zastrzeżonego zadzwoniła do mnie osoba, która przedstawiła się jako doradca klienta sieci Play, poinformowała mnie o tym, że dzwoni z Biura Obsługi Klienta z ważnymi dla mnie informacjami. Konsultantka na początku zapytała się czy jestem właścicielem telefonu o numerze 798*** i czy nazywam się XY. Potwierdziłem te informacje i zapytałem w jakim celu do mnie dzwoni. Konsultantka odpowiedziała, że za chwile mnie o wszystkim poinformuje muszę jej tylko podać hasło abonenckie. Lekko się zdziwiłem i najpierw zapytałem czy chodzi jej o tajne hasło jakie podpisywałem przy podpisywaniu umowy. Konsultantka miłym głosem potwierdziła, że dokładnie o to hasło chodzi. Wtedy odpowiedziałem, że znam to hasło i jej go w żadnym wypadku nie podam ponieważ nie mogę mieć pewności, skąd ona dzwoni. Na wyświetlaczu pojawiła się informacje, że połączenie wykonywane jest z numeru zastrzeżonego. Poinformowałem konsultantkę, że jeżeli ona do kogoś dzwoni to powinien się wyświetlić numer BOK Play abym miał pewność, że faktycznie rozmawiam z przedstawicielem firmy. Konsultantka jakby zbita z tropu próbowała mnie przekonywać, że dzwoni z BOK ale nie podała żadnych faktów potwierdzających to. Powiedziałem jej więc, że nie życzę sobie tego typu kontaktów ponieważ będę je traktował jako próbę wyłudzenia danych i że w tej ważnej sprawie sam skontaktuje się z BOK. Po oddzwonieniu okazało się, że chodzi o ofertę przedłużenia umowy i że konsultantka, z którą wcześniej rozmawiałem faktycznie dzwoniła z BOK. Bardzo mnie dziwi sposób tego typu postępowania, moim zdaniem w chwili gdy BOK kontaktuje się ze mną powinien wyświetlić się jego numer abym był pewien, że rozmawiam z prawdziwym doradcą.