Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Śniadecja
Treść opinii: Moja mama otrzymała skierowanie do szpitala do poradni neurologicznej. Wiedząc, że w tym szpitalu mają nowoczesny sprzęt postanowiłem do niego zadzwonić, aby się zorientować jak teraz muszę postąpić z tym skierowaniem. Numer telefonu jaki dostałem to był telefon na SOR. Telefon został dość szybko odebrany przez mężczyznę. Powiedział tylko słucham. No dobrze. Po zapytaniu się o szczegóły przyjęcia do szpitala dowiedziałem się, że szpital przyjmuje jak ma ostry dyżur. W związku z powyższym zapytałem się go także, kiedy w najbliższym czasie szpital bęzie miał ostry dyżur. I tu się zdziwiłem. Otóż mężczyzna poinformował mnie, abym dzwonił na pogotowię i abym tam się pytał, kiedy szpital ma dyżur. Po tej informacji mężczyzna odłożył słuchawkę. I czemu tu się dziwić, że ludzie narzekają na naszą służbę zdrowia, kiedy nawet nie można się dowiedzieć takich małych informacji. Dopiero następnego dnia po wykonaniu kolejnego telefonu otrzymałem informację od pani która telefon odebrała, że szpital ma dyżur co drugi dzień.