Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Udałam się do oddziału ponieważ chciałam sprawdzić ofertę rachunków oszczędnościowych. W oddziale nie było klientów. Na stanowisku była tylko jedna pracownica. Kiedy powiedziałam po co przyszłam odpowiedziała aha, proszę zaczekać. Poszła na zaplecze zawołać koleżankę. W tym czasie ja usiadłam i czekałam. Po chwili przyszła inna pracownica wręczyła mi ulotki i powiedziała żebym się zastanowiła. Jak już podejmę decyzję mogę wrócić. Uśmiechnęła się do mnie oczekując aż wstanę i wyjdę. Kiedy się podniosłam ona też wstała i udała się na zaplecze. Trudno to nazwać dobrą obsługą. Mnie to zniechęciło do ponownego kontaktu z tą placówką. W oddziale jest czysto i bardzo cicho. Placówka mieści się w centrum miasta. Brakuje tu parkingu dla klientów. Nie polecam.