Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bodzio
Treść opinii: Do sklepu trafiłam w późnych godzinach popołudniowych, ok. 30 min. przed zamknięciem. Byłam pod wrażeniem przestronności salonu meblowego i wzorów mebli jakie się tam znajdowały. Ponieważ szukałam czegoś konkretnego z dużym zainteresowaniem rozejżałam się i zapoznałam z każdym zakamarkiem salonu. Kiedy moją uwagę przykuły pewne meble postanowiłam zadać kilka pytań Pani Ekspedientce. Pomimo mojego zauważalnego zainteresowania meblami Pani nie postanowiła z własnej woli mi pomóc. Pomimo tego, że poprosiłam Panią o pomoc musiałam odczekac swoje. Dało się zauważyć "syndrom torebki" i niestety poziom Obsługi Klienta w tym momencie ucierapiał. Na moje pytanie Pani odpowiedziała w taki sposób, że poczułam się troche nieswojo, jakbym pytała o oczywistą oczywistość. Plusem są ceny. Trafiłam na czas wyprzedażopwy i na prawdę polecam ten sklep osobom, które szukają niedrogich mebli. Wydają się być również niezłej jakości. Rożnorodność wzorów na pewno zachęci każdego do zapoznania się z ofertą.