Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agnieszka_2120

Dotycząca firmy: Mondex

Treść opinii: Firma zajmuje się sprzedażą materiałów gospodarstwa domowego (ceramika, przybory do kuchni, łazienki). Jest to hurtownia, która umiejscowiona jest na peryferiach Olsztyna, jest ciężko dostępna dla osób bez samochodu. Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 8:00 do 18:00, sobota od 9:00 do 14:00. Przed sklepem jest duży i wygodny parking. Samochód można zaparkować blisko wejścia do sklepu. Przed wejściem znajdują się ozdobne duże wazony. Wewnątrz, trzeba rozejrzeć się za koszami na zakupy – nie ma ich w zasięgu wzroku. Miejsce sprzedaży przypomina magazyn. Szeroki asortyment – akcesoria łazienkowe, dywaniki i wycieraczki, kubki, filiżanki, zastawy, szkło, kosze, dekoracje i ozdoby, małe meble typu szafki nocne. Ceny zwierają marże. Towar jest poukładany na metalowych półkach, bądź stoi na posadzce. Nie wszystkie towary posiadają ceny. Zdarza się, że nie wiadomo, do którego artykułu jest przyporządkowana cena. Brak czytników – nie można sprawdzić ceny. Towar jest ładnie wyeksponowany i łatwo dostępny („pod ręką”). W przypadku produktów stojących wysoko na półkach -brak (w zasięgu wzroku) personelu, który pomógłby ściągnąć towar. Sklep jest duży. Nie ma obserwującego każdy ruch personelu, który pyta się „w czym pomóc”, zanim klient zorientuje w asortymencie. Można swobodnie poruszać się po sklepie i długo zastanawiać się/ wybierać towar. Wybierając artykuł (np. zestaw filiżanek) można wyciągnąć z pudełka i obejrzeć każdą sztukę, by sprawdzić czy nie zawiera wad. Niektóre alejki są bardzo wąskie, ciężko się wyminąć. Przy kasie brak kolejki. Pani bezsłownie skasowała towar. Zapłata odbywa się w okienku obok – nie w miejscu, gdzie był kasowany towar. Płatność tylko gotówką, brak możliwości zapłaty kartą. Po zapłacie, z rachunkiem wraca się do miejsca gdzie skasowano towar, następnie Pan sprawdza zgodność towaru z wystawionym rachunkiem i można z zakupami wracać do domu. Personel: zgrupowany przy kasach i wyjściu, uprzejmy, szybko i sprawnie wykonuje swoje zadania. Brak kolejek, nie trzeba na nic czekać. Obsługa charakterystycznie ubrana (robocze ogrodniczki, czerwone polary) – łatwo można odróżnić od zwykłych klientów, by w razie potrzeby poprosić o pomoc.