Opinia użytkownika: gwiazdajakucji
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Osoby pracujące w Punkcie obsługi klienta nie potrafiły udzielić informacji na temat serwisów, w których można dokonać naprawy sprzętu kupionego w sieci Real. Obsługa nie chciała także podstemplować karty gwarancyjnej tłumacząc, że nie ma takiego obowiązku. Sprzedający ma bowiem obowiązek wydać dokument, który jest podstemplowany i na jego podstawie klient może uzyskać wszelką pomoc techniczną, dotyczącą obsługi\serwisu danego produktu. Przy wydaniu towaru karta gwarancyjna powinna od razu posiadać stempel ze sklepu, podobnie jak należy mieć paragon czy fakturę. Brak pieczęci sklepu Real uniemożliwia nie tylko serwisowanie sprzętu, ale także niemożność jego późniejszej, ewentualnej sprzedaży. Zgłaszając problem w Punkcie obsługi klienta, osoby pracujące tam nie chciały podstemplować karty gwarancyjnej tłumacząc się też opóźnieniem (!) reakcji klienta na brak stempla!. Rozmawiając z partnerem\jednym z serwisantów sklepów Real dowiedziała się, że standardem jest sprzedaż towarów bez ważnych, tj. podstemplowanych kart gwarancyjnych automatycznie utrudniających dalsze postępowania na drodze do naprawy\serwisu danego sprzętu.Warto dodać, że partnerzy sklepu Real niechętnie przyjmują do swoich serwisów sprzęt kupiony przez klienta w Realu. Obsługa klienta nie potrafiła stanąć na wysokości zadania i zapoznając się ze sprawą po prostu podbić kartę gwarancyjną. Klient dwa razy pomyśli, zanim kupi jakikolwiek sprzęt w tym sklepie.