Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Zobaczyłam w katalogu Tchibo nową kolekcję bielizny w trzech żywych kolorach i z zachęcających cenach, postanowiłam wiec obejrzeć ją w sklepie Tchibo w Galerii Dominikańskiej. Sklep jest niewielki, ekspozycja bielizny znajduje się przy wejściu. Bez problemu odnalazłam interesujące mnie modele biustonoszy, znalazłam mój rozmiar i chciałam przymierzyć go. Rozejrzałam się po wnętrzu sklepu, ale nie znalazłam kabiny przymierzalni, choć w innych sklepach Tchibo widziałam je. Zapytałam więc pracownicę sklepu, gdzie można przymierzyć bieliznę. Pani odpowiedziała, że ten sklep jako jeden z nielicznych nie posiada swojej kabiny przymierzalni. Pracownica poinformowała mnie, że można pójść przymierzyć wybrany towar do któregoś sklepu odzieżowego w Galerii, tylko trzeba najpierw tutaj zapłacić za zakup (bo się wychodzi ze sklepu). Jeśli okaże się, że bielizna nie pasuje na mnie, to mogę wrócić tu do sklepu i dokonać zwrotu. Mogę również zwrócić ten towar w ciągu 30 dni, jeśli np. w domu stwierdzę, że źle leży. Chciałam przymierzyć 2 różne modele biustonoszy, więc doszłam do wniosku, że jeśli pójdę z tym do jakiegoś sklepu odzieżowego, to ktoś zwróci na mnie uwagę , poza tym nie wiem, czy na pewno wezmę dobry rozmiar, a nie będę mogła łatwo wrócić się po inny rozmiar, więc dużo będzie z tym zamieszania. Doszłam do wniosku, że patent z przymierzaniem w innym sklepie nie jest zły, ale może kiedy indziej się na to zdecyduję. Dziś podziękowałam pracownicy za te podpowiedzi i stwierdziłam, że podjadę do innego sklepu Tchibo w Pasażu Grunwaldzkim, bo tam na pewno jest kabina przymierzalni i spokojnie, bez utrudnień przymierzę wszystko.