Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Bardzo lubię zaglądać do Empiku, więc kiedy przebywałam w C. H. Rywal postanowiłam wpaść do salonu i kupić kartkę ślubną dla znajomych. Z racji wczesnej popołudniowej godziny nie panował tam zbyt duży ruch. Przy stanowisku kasowym stały dwie pracownice mimo, że nie było tam ani jednego klienta. Korzystniej byłoby gdyby jedna z pań porządkowała książki bądź pomagała klientom na sali sprzedaży. Od razu skierowała się w kierunku stanowiska z kartkami okolicznościowymi. Przyznam, że panował tam niemały bałagan. Karnety były niechlujnie powciskane za plastikową pleksę. Niektóre z nich były przez to pogięte i uszkodzone. Skupiłam się na oglądaniu karnetów ślubnych. Był ich tam spory wybór. Znalazłam tam zabawną serię z firmy Art Nuvo. Wybrałam jedną z kartek i podeszłam z nią do kasy. Wcześniej nie sprawdziłam na czytniku ile ta kartka kosztuje. Zdziwiłam się kiedy kasjerka powiedziała mi, że to zapłaty mam 6,90. Moim zdaniem cena była zbyt wygórowana jak na zwykłą, prostą kartkę. Mimo swoich obiekcji zapłaciłam za nią i opuściłam sklep.