Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Yes
Treść opinii: Uwielbiam biżuterię, więc będąc w C. H. Rywal postanowiłam wstąpić do salonu, aby rozejrzeć się za jakimiś ładnymi kolczykami. Kiedy weszłam do sklepu od razu zauważyłam spalone żarówki na salonie oraz odczułam brak klimatyzacji. Powitały mnie dwie pracownice stojące za ladą. Jedna z nich, około 40 letnia blondynka, podeszła do mnie i zapytała czy mogłaby mi w czymś pomóc. Chciałam się rozejrzeć, więc podziękowałam jej za tą propozycję. Gabloty w salonie były czyste, nie zauważyłam tam żadnych smug czy plam. Spodobała mi się jedna para kolczyków. Zapytałam sprzedawczynię czy mogłabym przyjrzeć się kolczykom z bliska. Pracownica wyjęła kolczyki i wyłożyła je na tacę. Zaproponowała mi, że mogę je przymierzyć. Bardzo chętnie przystałam na tą propozycję. Kolczyki pasowały idealnie. Niestety byłby to nieplanowany zakup i nie mogłam przeznaczyć kwoty 120 zł na kolczyki. Podziękowałam więc sprzedawczyni za pomoc. Mimo tego, iż nie doszło do transakcji pracownica nie okazała zniecierpliwienia czy irytacji. Jeśli chodzi o obsługę w tym sklepie to oceniam ją bardzo dobrze.