Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Około dwóch tygodni temu mierzyłam tam czarne buty na wesele. Wtedy jednak nie zdecydowałam się na ich zakup. Kiedy ponownie przechodziłam obok sklepu Deichmann zauważyłam, że jest tam już kolekcja jesienna. Kiedy przechadzałam się między regałami w sklepie zauważyłam swoje buciki. Okazało się, że w ramach wyprzedaży letniej są one przecenione na 49 zł. Dostępne były dwa rozmiary moich bucików i okazało się, że 40 czeka na mnie. Pomyślałam, że to musi być zrządzenie losu i postanowiłam kupić te buciki. Jeszcze raz je przymierzyłam, aby upewnić się że będą w miarę wygodne. Zdecydowałam się na zakup i podeszłam z butami do kasy. Czynne były dwa stanowiska kasowe przy których stały trzy pracownice. Przy jednym stanowisku stał klienta, natomiast drugie było wolne. Zapytałam więc pracownicy czy mogę podejść do tego wolnego stanowiska. Pracownica zaprosiła mnie do siebie. Kasjerka zaproponowała mi zakup żelowych wkładek do buta. Odmówiłam jej tej propozycji i powiedziałam, że mam nadzieję że nie będą mi potrzebne. Za buty zapłaciłam kartą. Jedna z pracownic dokonywała transakcji, natomiast druga w tym czasie zapakowała karton z butami do reklamówki. Obsługa przebiegła bardzo sprawnie i byłam z niej zadowolona.