Opinia użytkownika: Magdalena_2115
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: W zeszłym tygodniu zakupiliśmy z narzeczonym w zabrzańskim RTV EURO AGD zamówiony 3 tygodnie wcześniej przez stronę internetową sprzęt fotograficzny. Poszukiwany przez nas model aparatu wraz z konkretnym obiektywem i lampą błyskową dostępny był w przystępnej cenie jedynie w sieci sklepów EURO AGD - zarówno w Media Markt czy Saturnie nie było możliwości sprowadzenia dla nas tego modelu, natomiast w Fotojokerze cena za komplet była znacznie wyższa. Okres oczekiwania podany przy składaniu zamówienia to ok. 4 tygodni, jako że zależało nam na czasie chcieliśmy skrócić ten czas i kontaktowaliśmy się telefonicznie z obsługą. Pani była bardzo miła i chętnie udzielała informacji, jednak nie była w stanie określić dokładnej daty odbioru sprzętu. Mieliśmy z nią stały kontakt mailowy i jak tylko produkt został przesłany do sklepu zostaliśmy o tym poinformowani i zgłosiliśmy się do sklepu, żeby sfinalizować transakcję. Wybraliśmy zakup na 30 rat, musieliśmy więc przebrnąć przez związane z tym formalności. Po ustaleniu wielkości raty, pani która nas obsługiwała zaproponowała ubezpieczenie kredytu, już wczesniej zdecydowaliśmy jednak, że nie chcemy korzystać z tej opcji. Pani przyjęła to do wiadomości i nie starała nam niczego "wciskać na siłę", a z wcześniejszego doświadczenia wiemy, że bardzo często sprzedawcy usiłują wmówić klientowi, że takie ubezpieczenie jest obowiązkowe. Niestety weryfikacja przez system zdolności kredytowej trwała bardzo długo - początkowo zostaliśmy poinformowani, że potrwa to 15 minut, ostatecznie jednak czas ten wydłużył się do 50 min - czekanie złagodziły stojące w sklepie ławki. Po podpisaniu wszystkich dokumentów inny sprzedawca przyniósł nam sprzęt i pomogał sprawdzić czy wszystko jest jak należy. Zaskoczyła nas ogromna wiedza tego pana odnośnie sprzetu fotograficznego, był on równiez bardzo miły i pomocny. Zakupy uważamy za bardzo udane i pewnie nie raz wrócimy do sieci sklepów EURO.