Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Medicenter
Treść opinii: Ogólny wygląd pomieszczeń obsługi klienta - dobry, czysto i schludnie. W recepcji na 4 stanowiska czynne były 2. Nie było kolejki jednak czas obsługi jednej osoby bardzo długi. Miałem wrażenie, dezorganizacji pracy osób, które udzielały informacji i rejestrowały pacjentów gdyż wyglądało to tak jakby nawzajem sobie przeszkadzały. Osoba mnie obsługująca wykonywała swoje obowiązki jakby od niechcenia. Informowała mnie wykonując jednoczenie inną pracę /sortowanie dokumentacji medycznej/. Udzielała wyjaśnień co do możliwości wizyty niechętnie, bez jakiegokolwiek zaangażowania w znalezienie mi odpowiedniego terminu wizyty u lekarza w dniu zgłoszenia. Na tym mi zależało o co wnosiłem podczas rozmowy. W konsekwencji skorzystałem z usług innej przychodni tej wystawiając negatywną ocenę za obsługę recepcyjną pacjenta.