Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: W dniu 29 lipca 2011 r. o godzinie 11:25 skontaktowałam się z DPD za pośrednictwem infolinii - nr 22 577 55 55. Zależalo mi na kontakcie z kurierem w celu potwierdzenia dokładnej godziny doręczenia przesyłki. Konsultant telefoniczny - pozbawiona podstaw kultury osobistej kobieta, która na moje nieszczęście odebrała telefon - po kilku chamskich uwagach stwierdziła, że 'nie sądzi, by kurier był w stanie określić dokładną datę doręczenia'. Po kilku dodanych 'aha', 'mhm', 'tak Pani uważa?' - stanowiących odpowiedż na podejmowane przeze mnie próby polemiki z postawioną przez osóbkę z drugiej strony kabla tezą, babeczka postanowiła wybrać opcję najlepszą z możliwych - rozłączyła rozmowę. Moim zdaniem, przy obecnej skali bezrobocia oraz podaży pracowników na rynku, należałoby panience podziękować i zastąpić ją kimś, kto lepiej odnajdzie się na stanowisku obsługi klienta DPD.