Opinia użytkownika: MALKONI
Dotycząca firmy: Gatta
Treść opinii: Mam zamiar kupić strój kąpielowy. Wybrałam na swój cel centrum handlowe Plaza . Przechodząc przez galerię zauważyłam sklep z bielizną GATTA. Wielki czytelny napis przed wejściem do sklepu, ładnie oświetlona witryna, na wystawie ciekawe modele przyciągają klienta aby zajrzał do środka. Pani ekspedientka odpowiada na moje powitanie po czym zajmuje się swoimi sprawami za ladą. Przeglądam stroje kąpielowe wystawione najbliżej wejścia. Nie znajduję odpowiedniego ponieważ metki są mało czytelne, trudno odczytać cenę czy dopasować rozmiar. Proszę o pomoc personel. Personel sklepu 1 osoba. Przedstawiam preferencje. Pani przeciąga ręką po wieszakach i wskazuje gdzie szukać wybranych modeli i rozmiarów, Sięgam by wybrać wskazane okazuje się jednak że to ani model odpowiedni ani mój rozmiar, następny produkt podobnie i następny również. Na pytanie czy są inne rozmiary, odpowiada że to co wystawione czyli nic w moim rozmiarze ani w preferowanym kroju. Pytam czy będą inne rozmiary, odpowiada że nie wie ale pewnie już nie. Dziękuje i wychodzę. Moja ocena wyglądu sklepu dobra pod warunkiem gdy ekspedientka umie poprowadzić i pomóc wybrać. Metki na towarach są mało czytelne, za dużo informacji - można się pogubić. Ocena personelu niedostateczna. Pani nie zajmuje się klientem, nie poświęca wystarczającej ilości czasu, nie odpowiada rzeczowo na pytania, brak pomocy z jej strony. Zmarnowany czas na poszukiwania. Złe wrażenia z obsługi. Nie wybiorę już tego konkretnego sklepu.