Opinia użytkownika: Krzysztof_376
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Do sklepu udałem się po odbiór zamówionego towaru przez internet. Bardzo rozczarował mnie poziom organizacji czasu pracy. Wielu pracowników obsługi klienta przemierzało sklep w sobie wiadomych celach natomiast klienci wodzili błagalnym wzrokiem, żeby ktoś się nimi zajął. Mimo że przyczyna mojej wizyty była prosta do obsługi, nic nie trzeba było mi tłumaczyć, wyjaśniać to musiałem długo czekać aż ktoś się mną zainteresuje, a właściwie sam musiałem poprosić sprzedawcę. Pan dosyć nachalnie proponował dodatkową gwarancję na zakupywany sprzęt i był wyraźnie zniesmaczony kiedy grzecznie odmówiłem. Kilkakrotnie ponawiał ofertę z wyraźną ironią w głosie dając do zrozumienia że nie wiem co czynię nie korzystając z jego wspaniałomyślnej oferty.