Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Inga_20

Dotycząca firmy: Credit Agricole

Treść opinii: Musiałam zlikwidować konto osobiste w Banku Lukas z racji przeprowadzki na mazury, gdzie nawet w promilu 100 km nie było oddziału tego Banku. W oddziale, tłok....ale czyściutko, schludnie, Obsługa uśmiechnięta, kontakt wzrokowy nawiązany, więc grzecznie stoje w kolejce. Po chwili wychodzi Dyrektor oddziału, proponuje wode mineralna i kawe z automatu-darmówka:)), pyta sie nas-klientów jakie mamy potrzeby i odpowiednio nas kieruje do obsługi swojego oddziału. Kolejka zaczyna sie jakos rozładowywac, wszyscy, łącznie z lekka zrypana już obsługa uśmiechnięci...Dyro co robi?? Siada sam do biurka i zaczyna obsługe aby rozładowac kolejkę. Super, poczułam sie bezpiecznie i przyznam, że połechtał mnie takim rozwiązaniem. Pracowałam w międzyczasie w Banku i wiem teraz, że takie zachowanie to standard...nie mniej jednak wyjscie do wkurzonego tłumu wymaga nie lada dyplomacji bo nie zawsze kończy sie tak ugodowo...w zależności kto stoi w kolejce. ..Przyznam, iż włączenie sie do zespołu przez Dyrektora Banku poprzez obsługę klienta było dla mnie rewelacją. Po 3 latach wróciłam do Łodzi i zgadnijcie gdzie założyłam ponwnie konto osobiste...