Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Zadzwoniła dziś do mnie pani z infolinii Polbanku i przedstawiła mi super-fantastyczną ofertę, którą bank przygotował specjalnie dla mnie, w podziękowaniu, że mam u nich konto oszczędnościowe. Oferta obejmowała kartę kredytową, przygotowaną dla wybranych klientów, na specjalnych, lepszych warunkach. Pani była bardzo miła i kilka razy w czasie rozmowy podkreślała, ze ta oferta została specjalnie przygotowana w podziękowaniu dla klientów za to, że są klientami tego banku. Osobiście nie korzystam z karty kredytowej i niekoniecznie chcę korzystać, wiec powiedziałam miłej pani o tym, ale pracownica nie dała się zbyć moim argumentom i przedstawiała coraz to nowe korzyści z posiadania tej właśnie wspaniałej karty. Byłam pod dużym wrażeniem zdolności sprzedażowych konsultantki infolinii i mimo iż nie miałam zamiaru skorzystać z tej oferty, to wysłuchałam pracownicy i przedstawianych przez nią argumentów. Rozmowa trwała ok. 15 minut i przez cały ten czas konsultantka znajdowała kolejne argumenty na moje obiekcje wobec tej oferty. Ogólnie, gdyby nie to, że ja naprawdę nie potrzebuję korzystać z karty kredytowej, to pewnie dałabym się przekonać do tej oferty. Naprawdę bardzo miło rozmawiało mi się z tak dobrze przeszkoloną pracownicą infolinii.