Opinia użytkownika: Kinka
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Postanowiłam zlikwidować nieużywane konto w Polbanku. Udałam się do placówki w Jarocinie. Kiedy weszłam do oddziału w oczy rzuciły mi się niezbyt czyste już sciany i starte płyki podłogowe. Lokal wymaga już lekkiego odświeżenia. Wszyskie pracownice miały na sobie białe bluzki i ciemne spodnie, a pan - dodatkowo krawat. W pierwszym pomieszczeniu lokalu znajdują się 2 stanowiska, które obsługują petentów, w drugiej części lokalu znajduje się stanowisko kredytowe i kasa. Podeszłam do stanowiska w pierwszej części. Pani spytała się w jakiej sprawie przyszłam i poprosiła mnie o dowód i kartę. Za biurkiem znajdowała się szafka, która była cała załadowana różnego rodzaju papierami - panował duży nieład. Pani obsługiwała mnie około 15 minut, posiłkując się przy tym instukcją. Następnie zostałam skierowana do kasy. I minęło kolejne 15 minut. Procedury panujące w Polbanku są dosyć czasochłonne. Zostałam obsłużona bardzo grzecznie. Po wypłaceniu pieniędzy z konta opuściłam placówkę.