Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Wszedłem do sklepu i dosłownie po przekroczeniu 2 metrów przywitał mnie sprzedawca po czym poszedł dalej, rozejrzałem się po sklepie, po różnych działach po czym dotarłem do właściwego, czyli do działu z materacami. Jak już zacząłem oglądać materace po 1-2minutach podszedł do mnie uśmiechnięty, sympatyczny sprzedawca i spytał w czym może pomóc, odparłem iż szukam materaca. Nie musiałem mówić co potrzebuję, lecz to sprzedawca o wszystko mnie spytał, mianowicie czy to dla mnie, jaki rozmiar, czy ma być na długo, czy ma być na sprężynach czy na piance, czy ma być twardy czy miękki. Po chwil wiedział czego potrzebuje i wskazał mi 3 modele. Praktycznie nie musiałem nic mówić sprzedawca o wszystkich sam wspomniał i wszystko wytłumaczył, pokazał mi odpowiedni, zaproponował bym się położył, przetestował i cały czas mówił o jego zaletach. Następnie spytał czy potrzebuję narzutę za około 80zł by mieć dwie w razie czego jakbym ta pierwsza chciał uprać, a także spytał czy mam już łóżko do tego materaca i zaproponował mi solidne za 500zł, o którym również mówił bardzo dobrze i porównywał do tych słabszych. Podziękowałem za miłą obsługę, kupiłem rolkę do usuwania kurzu z ubrań i udałem się do kasy, tam przywitała mnie sympatyczna Pani, zapłaciłem, otrzymałem rachunek, podziękowano mi za zakup i wyszedłem. Profesjonalna obsługa i podejście do klienta.