Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Lidl otworzył się ponownie po remoncie. Przyznam, że nie zauważyła żadnych zmian, może tylko ściany zostały odświeżone. Układ stoisk nie zmienił się, wszystkie artykuły są nadal w tych samych miejscach, więc nie miałam problemu z odnalezieniem potrzebnych mi produktów. W sklepie było niewielu klientów, robiących raczej małe zakupy. Mankamentem tego sklepu jest brak małych koszyków, przez co trzeba albo brać duży wózek, albo znaleźć sobie w sklepie jakiś pusty karton na swoje małe zakupy. Miałam nadzieję, że może po remoncie pojawią się małe koszyki, ale niestety to się nie zmieniło i nadal są tu tylko duże wózki, co prawda dostępne w bardzo dużej ilości. W sklepie było czysto, na dziale nabiałowym pracownica uprzątała puste kartony z lodówek chłodniczych. Na palecie z cukrem zauważyłam kilka rozerwanych worków z cukrem i ten produkt był rozsypany, ale tylko w obrębie palety, podłoga pozostała czysta. Po zrobieniu zakupów udałam się do kasy. Były otwarte 3 stanowiska, do których nie było kolejek. Kasjerka przywitała mnie z uśmiechem, sprawnie zeskanowała zakupy i pożegnała również z uśmiechem.