Opinia użytkownika: Anna_1339
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Nie, nie i jeszcze raz NIE! Nie tak powinna wyglądać obsługa klienta i stanowisko pracy. Podjeżdżając do dystrybutora, byłam świadoma, że mogę chwilę poczekać zanim pracownik podejdzie zatankować GAZ do mojego auta, sądząc po tym, że w budynku są okna i personel może widzieć, że podjechał klient, spodziewałam się dość szybkiej reakcji. Jednak, siedząc w samochodzie kiedy mijały kolejne minuty moja cierpliwość skończyła się. Po upłynięciu 10 minut pofatygowałam się i poszłam poprosić o obsługę. Napotkałam szydercze uśmiechy, komentarze typu ,,jak ma sie kase na takie auto, to i na tankowanie tez powinno się mieć, a nie zagazowywać je"! istny skandal.! poprosiłam o numer do szefa jednak nie udostepniono mi go! Więc postanowiłam podzielić się moją opinią tutaj!