Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Całkiem niedawno zauważyłam, że z mojego kranu kapie woda, a rachunki coraz wyższe, w związku z czym postanowiłam kupić nowy kran i udałam się na zakupy do Hipermarketu OBI przy ul. Długiej we Wrocławiu. Wybór baterii kuchennych był naprawde duży, a ceny różne, chciaż były też krany w ofercie promocyjnej, jednak nie budziły mojego zainteresowania, gdyż chciałam zainwestować trochę więcej pieniążków, aby kran posłużył mi na lata. Po chwili podszedł do mnie Pan z obsługi działu technicznego i zaoferował swoją pomoc. Po krutkiej rozmowie, gdy opowiedziałam sprzedawcy o moim problemie z kranem, pracownik odrazu zaoferował mi wymienienie jedynie tej części w kranie, która uległa zniszczeniu przez osadzający się kamień i podał mi odpowiednią część, zapewniejąc mnie, że nie ma potrzeby kupna całej baterii kuchennej. Natomiast ja odniosłam wrażenie, że naprawdę rozmawiałam z kompetentnym pracownikiem i fachowcem w swojej dziedzinie. Ponadto sprzedawca zachowal się bardzo miło nie tylko względem mojej osoby, a także innego klienta, który w między czasie oczekiwał pomocy, zapewniając go, że za chwilę do niego podejdzie, tylko poda mi potrzebną część. Dzięki fachowej pomocy Pana z działu technicznego zaoszczędziłam ok.200zł na zakupie baterii, a owa część kosztowała mnie jedynie niecałe 14 zł, z czego jestem w pełni zadowolona bo kran już nie cieknie. Ponadto należy wspomnieć, że pracownicy sklepu są widoczni dla klientów, dzięki pomarańczowym koszulom w kratke i koszulkach polo, a w dodatku każdy pracownik odpowiedzialny jest za jeden określony dział, dzięki czemu mogą sprostać trudnym pytaniom klientów i udzielić fachowej pomocy. Na plus sklepu zasługuje, też fakt dobrze umiejscowionych produktów w cenach promocyjnych, zarówno wyeksponowanych w poszczególnych działach rzeczowo im odpowiadających, jak i często w alejce przy kasie.