Opinia użytkownika: Born
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Kolejny raz nie popisało się poziomem jakości świadczonej usługi. W czwartkowe popołudnie ruszyłem z Poznania do Warszawy. Podróż zakończyła się na stacji Kłodawa ok. 160 km od zamierzonego celu. Najpierw postój pół godziny a potem informacja o awarii lokomotywy. Zapasową wysłano z Kutna. Owe trzydzieści minut zamieniło się w 1,5 oczekiwania na kolejny pociąg, który w drodze wyjątku zabrał nas do Warszawy. Zafundowano nam jazdę na korytarzu w pociągu o podobnej klasie. Niby jechał zgodnie z rozkładem natomiast do stolicy dotarł z ponad godzinnym opóźnieniem, Trasa 300 km za 120 PLN zajęła ponad 5,5h zamiast 3. Co gorsza na dworcu centralnym nie działało już o tej porze żadne biuro obsługi klienta do którego podróżny mógł by się zwrócić z prośba o rekompensatę. Oczywiście wygląd pociągów i dworców pozostawia sporo do życzenia, a ceny biletów wysokie.