Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Fundusz Emerytalny ING
Treść opinii: Zdecydowałam wyborze funduszu emerytalnego ING. W związku z tym, że miałam kilka pytań odnośnie usług świadczonych przez fundusz, a zauważyłam, że w oddziałach ING Banku Śląskiego można taką konsultację przeprowadzić, zdecydowałam się na podejście do najbliższego oddziału. Co prawda, trochę trwało, zanim podeszłam do pani zajmującej się funduszami, ponieważ w tym czasie obsługiwała ona innego klienta. Gdy jednak to nastąpiło, pracowniczka zapewniła mnie, że opóźnienia związane z przesłaniem dokumentów z centrali wynikają z tego, że osoby z tzw. wyżu demograficznego wybierają w tym czasie swój pierwszy fundusz. Wyjaśniła również, jak korzystać z telefonicznej i mailowej obsługi konta w funduszu i zapewniła mnie, że na obecnym etapie współpracy z funduszem wszystko jest w porządku i prosiła o cierpliwie oczekiwanie na dokumenty. Obsługa była kompetentna, rzetelna, i bardzo, bardzo miła. Nie zabrakło nawet ciepłego uśmiechu. Obsługa na kasie, prowadzona przez dwie konsultantki, również przebiegała dosyć sprawnie. Lokal jest czysty i zadbany, a ulotki zostały ułożone na półkach, w widocznych miejscach. Minusem może być stosunkowo mało miejsc siedzących dla klientów oczekujących na obsługę. Niemniej jednak bardzo podoba mi się to, że w ING można załatwić jednocześnie i sprawy bankowe, i te związane z funduszem.