Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Zamierzałam założyć konto bankowe w Alior Banku. Pewnego ładnego dnia wybrałam się do ich placówki. Pomimo, że znałam dokładny adres miałam kłopoty odszukaniem ich budunku. W końcu po wskazowkach sympatycznych osób dotarłam na miejsce. Placówka znajdowała się na rogu budynku. Była nie tylko mało widoczna, ale również słabo opisana. W budynku było ładnie, czysto, ale niekomfortowo. Będąc przy jednym stanowisku, Doradcy pozostałych obserwowali klienta. Doradca niby miły i kompetentny, ale nie potrafił mi określić dokładnej ceny za prowadzenie konta. Ponadto, po pewnym czasie przyszedł drugi i rozpoczęły się idiotyczne śmiechy i rozmowy między nimi. Jako klient czułam się poniżająco. Co więcej, były sugestie Doradców, abym skorzystała z innych banków ponieważ oni prowadzą tytaj rachunki osób zamożnych. W sumie rozmowa ani nie była miła, ani nie satysfakcjonowała mnie pod względem przekazanej informacji. Nie zaproponowano mi jasnej oferty. Kultura osobista Doradcy była naganna m.in. nie potrafi uszanować kienta. Męczyłam się na tym spotkaniu. Nie polecam