Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W hipermarketach Tesco robię często zakupy.Od niedawna wprowadzili bardzo fajny pomysł - kasy samoobsługowe.W pierwszej chwili nie byłam przekonana czy to dobry pomysł. Wiadomo, że w tego typu sklepach przy kasach często okazuje się,że albo kod nie wchodzi , albo cena okazuje się inna, więc kto będzie mi to wyjaśniał - jak kasa jest samoobsługowa.Te obawy są do momentu kiedy nie spróbujemy. Sam system obsługi manualnej jest bardzo prosty, wszystko jest jasno i czytelnie opisane. Dodatkowo zawsze jest na miejscu pracownik, który pomaga jeżeli tylko mamy jakieś wątpliwości. Można płacić gotówką i karta płatniczą.Mam tylko jedno zastrzeżenie - ostatnio okazało się,że nie wszystkie kasy samoobsługowe były uruchomione. Przez co do wszystkich kas(z kasjerem i samoobsługowych) zrobiła się kolejka. Wtedy dopiero pracownik zaczął uruchamiać wszystkie kasy samoobsługowe. Jeżeli zostały wprowadzone, to powinny być czynne cały czas, czy są klienci czy nie, bo wystarczy chwila i robi się nie potrzebnie kolejka.