Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Wjeżdżając na stację benzynową zauważyłam panujący porządek wokół stanowisk z benzyną i gazem. Stanowisk jest sporo tak więc nie trzeba zbyt długo czekać na zatankowanie. Wcześniej zastanawiałam się, w którym miejscu jest stoisko z gazem, ale odnalazłam je bez problemu. Było dobrze oznakowane oraz z informacją, że należy czekać na pracownika stacji. Jedyny minus tankowania na tej stacji to fakt, iż ceny paliw nie były zbyt widoczne. Dopiero kiedy zaczęłam tankować na liczniku zobaczyłam cenę paliwa. Przy każdym stoisku znajdowały się rękawice ochraniające, kosz oraz pojemnik z wodą i szczotką do mycia okien. Kierując się w stronę sklepu by zapłacić za benzynę zauważyłam, że przed sklepem stały regały z produktami na sprzedaż, tj. płynami do szyb. W środku panował przyjemny chłód dzięki sprawnej klimatyzacji. Wyspy ze słodyczami, regały z gazetami, artykuły samochodowe były schludnie poukładane. Przy ladach do kasowania również znajdowało się wiele różnych batoników oraz gum do żucia. Jednak ceny bardzo wysokie co nie zachęcało mnie do kupienia tych artykułów. Przy kasie nie było nikogo. Gdy podeszłam zostałam przywitana. Powiedziałam, które stanowisko, usłyszałam od Pana kwotę. Zostałam zapytana czy posiadam kartę na punkty. Zostały nabite mi punkty za tankowanie, płatność przebiegła bez problemów. Po zakończeniu płatności zostałam poinformowana ile punktów zostało mi przyznanych, jakich mam stan konta oraz dostałam kupon na podwojenie ilości punktów przy kolejnym tankowaniu. Obsługa była bardzo miła.