Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Po wejściu do oddziału banku od razu podszedłem do kasy wypłacić gotówkę z rachunku. Na szczęście nie było kolejki. Przy okazji zapytałem kasjerkę o reklamowane Mistrzowskie Konto Osobiste. Kasjerka była nadspodziewanie obeznana we wszystkich szczegółach tego konta. Z przyjemnością wysłuchałem informacji, a potem rozmawialiśmy o różnych aspektach i korzyściach konta osobistego. Kasjerka wykazała się umiejętną aktywną sprzedażą. Doradziła mi także inne, atrakcyjne produkty oszczędnościowe i inwestycyjne banku. Byłem bardzo zbudowany nadzwyczajnym profesjonalizmem kasjerki. Jej uprzejmością, uczynnością i bardzo kompetentną radą. Dzięki temu nie musiałem już czekać w kolejce do doradcy i co ważniejsze pozyskałem cenne, nowe informacje. Oby tak wysoka jakość obsługi klienta była w każdym banku.