Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Niespodziewanie dowiedziałem się, że fima T-mobile likwiduje program do zbierania punktów za rozmowy telefoniczne. Nie ma co się dziwić, nowy właściciel, nowe zasady. Jednakże drażni mi sposób w jaki jest przekazywana ta informacja. Gdyby nie fora internetowe, to bym nawet nie wiedział, że szykuję się takie zmiany. Na głównej stronie nie ma żadnej wzmianki o zakończeniu tego programu. Nawet logując się na swój numer telefonu także nic nie ma. Dopiero jak się wchodzi w zakładkę programu z punktami można zauważyc informację o zakończeniu programu. Może było by lepiej, gdyby taka informacja została umieszczona na głównej stronie a także na stronie po zalogowaniu się na swoje konto. Ponadto powinna firma wysłać kazdemu użytkownikowi krótki sms o zakończeniu programu. A tu z nienacka nowe zasady. Oj nie ładnie. Dziwne podejście nowego gracza na Polskim rynku.