Opinia użytkownika: Jędrzej_19
Dotycząca firmy: ERGO Hestia
Treść opinii: Za każdym razem kiedy wyjeżdżam za granicę zakupuję dodatkowe ubezpieczenie dla mojej partnerki i siebie. Jak co wyjazd udaję się do punktu ERGO Hestia w Galerii Malta w Poznaniu. Chcąc zakupić jak najszybciej ubezpieczenie okazuje się, że punkt zniknął. Został przeniesiony w inne miejsce galerii. Wyspa została bardziej rozbudowana, jednak jest zbyt bardzo otwarta na publiczność. Mimo pracy w takim miejscu można odczuć, że pracownik nie może spokojnie zjeść drugiego śniadania bez spoglądania setek klientów. Miejsce obsługi klienta jest źle usytuowane - ubezpieczyciel siedzi bokiem do klienta. Z tego miejsca widać wszystkie "niepotrzebne" rzeczy pod biurkiem ubezpieczyciela - krzyżówki, otwarte torebki, etc. Czas realizacji ubezpieczenia był zbyt długi - trwało wszystko około 40 min. Obsługa miła i kulturalna - tym zostało wynagrodzone całe zdarzenie. Ubezpieczyciel nie mógł odnaleźć kart ubezpieczenia wśród dokumentach - udało się za 10 razem, trwało to wszystko dodatkowe 15 min.