Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: LOTOS

Treść opinii: Niestety, w Polsce nie ma standartu obsługi klienta przy dystrybutorze. Tak więc po nalaniu paliwa udałem się do kasy. Okolica dystrybutorów czysta i zadbana, nigdzie nie leżały śmieci, kosze puste, gąbki do mycia szyb samochoduy na miejscu, woda czysta. Wejście do budynku zadbane i czyste. Szyby umyte, brak smug czy odciśniętych dłoni. Dobra ekspozycja promocji i plakatów reklamowych. Aktualnie widziałem informacje o loterii (zatankuj 20l paliwa, a dostaniesz kartę zdrapkę). Przy kasie dwie osoby, więc nie było przestojów ani kolejki. Obsługiwał mnie pan Piotr. Miło i profesjonalnie. Podał kwotę należną, następnie zapytał o kartę na punkty. Po dokonaniu płatności podziękował i zaprosił ponownie. Nie zapomniał o wydaniu kuponu biorącego udział w losowaniu.