Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Moja mam otrzymała ciekawą ofertę z wysyłkowego Yves rocher. A że zawsze toja zamawiam przez internet to mi o tym powiedziała abym jej zamówiła kosmetyki. Po próbie zalogowania na stronie i podaniu kod akcji pokazał się komunikat, że aby otrzymać krem gratis ( krem warty ok. 180 zł) należy zamówić kosmetyki telefonicznie.Do mnie ta oferta nie przyszła, więc zastukałam do sąsiadki i okazało się, że ona ma ta ofertę. Pożyczyłam wszystkie ulotki z tej oferty i chwyciłam za telefon mając przed sobą kartę klienta mojej mamy. Na infolinię dodzwoniłam się bez kłopotu. Niestety konsultantka po serdecznym przywitaniu przeprosiła za problem techniczny i nie możliwość przyjęcia zamówienia Ktoś się zdziwi dlaczego więc oceniam tak wysoko aż na 5 pkt? Ponieważ gdy zamawiało się powyżej 49 zł w terminie 10 dni otrzymywało się krem wart ok. 180 zł. Niemożliwości zamówienia przez internet też nie oceniam źle w końcu przy tak wartościowym gratisie trudno się dziwić, zresztą i tutaj była jasny komunikat o niemożliwości złożenia zamówienia przez internet. A awaria? konsultantka przeprosiła na tyle serdecznie za sprawę nie zależna od niej że dla mnie najważniejsze było to, że gdy zadzwoniłam po godzinie jak powiedziała wszystko już działało i wszystkie kosmetyki jakie chciałam zamówić były dostępne. A Paczka aż do szczecina dotarła w 4 dni!