Opinia użytkownika: Bartosz_330
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Oddizłał Deutsche Bank na krakowskim Przedmiesciu w Lublinie rozczarował moje oczekiwania wobec tego banku. Udając się po raz pierwszy do placówki tej firmy widniała mi w głowie wizja niemieckiego porządku. Po wejściu do lokalu owszem nie mogłem zaprzeczyć czystości, kulturze obługi (choć trochę długiej-zanim podeszła do mnie pracownica musiałem czekać ok 2 minut. Układ okienek i stanowisk do obsługi klientów był nieergonomiczny. Po wejściu do banku witała mnie vis a via szklana szyba, za którą było widać stanowisko obsługowe. Lokal wydał się mały i ciasny. Poproszono mnie o poczekanie. Po nadejściu mojej kolekji zostałem zaprowadzony do stranowiska w głąb budynku. Obok mijałem klimatyzator z rurą spiro na wierzchu. Obok urządzenia kliomatyzacyjnego były widoczne kable rzucone luzem na podłodze. Sprawiało to efekt bałaganu i nieporządku. Klimatyzator stał na przejściu i zagradzał ok 1/2 jej szerokości. Czas obsługi w sam raz. Ok 15 min (w stosunku do mojego zainteresowania produktami). Obsługa kulturalna, przyjazna. Produkty oferowane w placówce są całkim atrakcyjne. Największe negatywne odczucia wzbudził układ i rozplanowanie przestrzennne biura.