Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Do sklepu weszłam w celu kupienia kilku kosmetyków. Sklep był czysty, podłoga i ściany jasne, białe, całość bardzo jasno oświetlona. Półki czyste, na nich ustawione duże ilości kosmetyków, w czystych opakowaniach. Kosmetyki w zasadzie starannie poukładane, chociaż znalazłam drobne niedociągnięcia w ułożeniu kosmetyki kolorowej. Po sali kręciła się pracownica z bardzo mocnym makijażem, nieadekwatnym do sytuacji. Pracownica proponowała pomoc, ale udzielała jej w bardzo skąpy sposób, odpowiadała tylko na zadane pytanie, nie udzielała sama od siebie żadnej więcej informacji. Na kosmetykach kolorowych była niejasna sytuacja. Miałam kupon rabatowy na kosmetyki kolorowe, z wyjątkiem oznaczonych jako "zielony punkt". Oglądając produkty zauważyłam, że wszystkie są zielonymi punktami. Wybrałam co potrzebowałam, z pewna pomocą umalowanej pracownicy, która pomogła mi odnaleźć poszukiwane kosmetyki. Podeszłam do kasy. Przy kasie sympatyczna pracownica zapytała, czy będę miała w co zapakować produkty. Powiedziałam, że będę miała. Pracownica skasowała moje zakupy, naliczyła mi rabat na kolorówkę. Oferowała garść próbek perfum damskich dla mnie i drugą garść próbek męskich, dla mojego męża, który stał obok. Zaproponowała mi promocyjne produkty przy kasie, z której to promocji skorzystałam. Obsługa bardzo uprzejma. Kiedy odchodziłam od kasy pracownica pożegnała mnie.