Opinia użytkownika: Sharky
Dotycząca firmy: ZDiTM
Treść opinii: Jadąc ostatnio tramwajem naszej wspaniałej komunikacji byłam świadkiem takiej oto sytuacji...Do tramwaju na jednym z przystanków weszły trzy osoby dorosłe oraz jedna w wieku licealnym. Nie byłoby w tym nic szczególnego, gdyby nie fakt, iż pasażerowie ci mieli ze sobą bagaże (duże walizki podróżne). Jedna z pań podeszła do pani motorniczej i dokonała u niej zakupu biletów na bagaż. Pani motornicza oczywiście bilety sprzedała. Na to odezwał się starszy pan, który wskazał na informację przyklejoną na szybie tramwaju, że od 1.lipca br. nie ma obowiązku zakupu biletów na przewóz bagażu. W tramwaju wywiązała się dyskusja. Była ona na tyle głośna, że na następnym przystanku pani motornicza wyszła ze swojej kabiny i z "zaciekawieniem" zapoznała się z treścią obwieszczenia. Starsze małżeństwo zwróciło tej pani uwagę, że jest niekompetentna i powinna oddać tamtym pasażerom pieniądze. Pani motornicza ostentacyjnie wzięła swój portfel i wręczyła pasażerce monety. Jednak nie przeprosiła. Państwo, którzy zakupili te nieszczęsne bilety nie domagali się zwrotu pieniędzy (8,8zł). W całej tej sytuacji spodobało mi się podejście starszego małżeństwa, które znając nowy przepis stanowczo nie zgodziło się z jawną "niesprawiedliwością". Pani motornicza jednak bardzo "zaminusowała" - nie znała nowych przepisów i nie przeprosiła za swoją niewiedzę. Dzwoniłam do ZDiTM w Szczecinie i dostałam potwierdzenie, że w szczecińskiej komunikacji miejskiej już nie płacimy za przewóz bagażu. Niestety, na stronie Internetowej ZDiTM nie ma takiej informacji. A szkoda...w związku z tym -3. Wagon tramwaju, którym przyszło mi podróżować był czysty i na mój przystanek przybył punktualnie (co się rzadko zdarza) - stąd +1.