Opinia użytkownika: Sergiusz
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Celem wizyty w sklepie było przedłużenie umowy wraz z zakupem nowego telefonu. Jak w prawie każdym saloniku Ery, obecnie T - Mobile - wnętrze sklepu na ul. Głogowskiej jest czyste i schludne, dobrze oświetlone. Na początku należy pobrać numerek z automatu i poczekać na swoją kolej. Taki system wydaje mi się być sprawny, choć przy niewielkiej ilości klientów wewnątrz i trzech stanowiskach, nieco na wyrost. Przy stanowiskach stoi tylko jeden niezbyt wygodny stołek. Przyszedłem z osobą towarzyszącą, więc podczas rozmowy stałem. Rozmowa z konsultantem nie przebiegła niestety po mojej myśli. Przede wszystkim na minus muszę zapisać brak elastyczności w jaki podchodzi się do 10-letniego klienta Ery. Na telefon wydaję bardzo niewiele i okazało się, że przedłużenie umowy jest dla mnie niekorzyste, gdyż najniższy abonament w obecnej ofercie jest 50% droższy od mojego obecnego. W czasach Ery można było operować rabatami, dodatkowymi minutami. Obecnie oferta jest sztywna i każdy klient traktowany jest tak samo, oprócz nowych klientów, którzy są zdecydowanie faworyzowani. Dziwna polityka. Konsultantowi brakowało wiedzy na temat oferty, sam musiałem mu pokazywać w internecie niektóre opcje, na widok których sprzedawca robił wielkie oczy i zdawał się wychodzić z założenia "skoro pan wie leiej, to po co Pan tu przyszedł". Ostatecznie umowy nie przedłużyłem i zastanawiam się nad zmianą operatora.