Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Neckermann
Treść opinii: Podczas badań w ramach studiów realizowaliśmy sprawdzanie poziomu jakości obsługi klientów w biurach podróży metodą Mystery Shopping. Jednym z badanych biur był lokal przy ul. Kijowskiej. We wnętrzu biura znajdowało się relatywnie dużo (4) stanowisk do obsługi klienta. Jednakże biuro sprawiało wrażenie ciasnego, surowego i nie zachęcało swoim wyglądem do dłuższego spędzania w nim czasu. Jedynym pozytywnym elementem wyposażenia biura były cukierki, które leżały przy każdym stanowisku obsługi. Jednakże największym negatywnym aspektem biura była jakość obsługi. Personel był niemiły, nieuprzejmy i nie starał się sprzedać oferty. Podczas całego procesu prezentowania oferty biura, pracownik czytał informacje zawarte na monitorze swojego komputera, nie utrzymując prawie w ogóle kontaktu wzrokowego. Zapytany o informacje dodatkowe, nie potrafił odpowiedzieć na pytanie. Co prawda na koniec klient otrzymał katalogi oraz wydrukowaną ofertę, ale personel nie zachęcił do ich przeglądnięcia swoją postawą i stosunkiem do obsługi.