Opinia użytkownika: Edgar_1
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: W dniu 18/07/2011 zmuszony byłem wpłacić na swoje konto pewną kwotę.Po wejściu do placówki okazało się że panuje w niej chaos i klienci jak kiedyś stali w kolejkach odpowiadających ich potrzebom załatwienia sprawy tak w tej chwili stoją w 1 kolejce choć wiekszość o tym nie wie.Usiadłem więc zgodnie z przeznaczeniem do obsługi konta choć później okazało się iż kolejka jedna niezależnie od przeznaczenia.Na sali nie było nikogo kto by pokierował klientami zaproponował coś do picia itd.W trakcie oczekiwania okazało się iż jedna z konsultantek kończy druga płynnie nie zaczyna pracować w miejsce zwolnione przezz koleżnkę zamiast tego dyskutuje i przesiaduje w pomieszczeniu kierowniczki.Pani konsultantka na środkowym stanowisku blondynka słusznego wzrostu w trakcie wbijania przez klientów kodu pin ogryza paznokcie lub skórki czyniąc to wręcz ostentacyjnie.Kierowniczka odbywa przechadzki starając się uśmiechać choć sytuacja z obsadą stanowisk wymknęła się dawno spod kontroli przez salę pełna klientów nie reagując na kolejką w zaden sposób.Czas obsługi wyniósł jakieś bagatela 45 minut.Dobrze że chociaż konsultantka przy stanowisku do którego się w końcu dostałem była pomocna uprzejma i miła(1 stanowisko od drzwi wejściowych).Reprezentując taka instytucję uważam że stan i przygotowanie obsługi a raczej ich brak uważam za żenujące.Pewnie za ten komentarz spotkam się z szykanami ze strony obsługi ale aby ułatwić innym klientom życie myślę że warto tym bardziej iż żona w tym dniu usiłowała dokonac wpłaty na moje konto w godzinach przedpołudniowych około 8-10 i nie mogła tego zrobić gdyż nie znała mojego numeru konta swojego zresztą też nie i wyproszono ją z placówki a ciekawe kto zna na pamięć swój numer konta bankowego?Do pomocy powinien wszak służyć dowód osobisty.Żenujące podejście do klienta i mam nadzieję że długo się nie powtórzy.