Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Shell
Treść opinii: Mój samochód znowu zaczął upominać się o zatankowanie, podjechałam więc na pobliską stację Shella. Gdy stanęłam przy dystrybutorze, podszedł do mnie uśmiechnięty pracownik stacji, żeby zatankować mój samochód i zaproponował mi ulepszone paliwo. Nie skorzystałam jednak z tej oferty i poprosiłam o zwykłą benzynę. Pan zaoferował mi jeszcze płyn do spryskiwaczy i zaprosił do zapłacenia za paliwo do sklepu. Pracownik był bardzo miły i uśmiechnięty oraz szczerze pomocny. Po wejściu do sklepu na stacji zdecydowałam się jeszcze na zakup gazety oraz wody i ustawiłam się w kolejce do kasy. Gdy nadeszła moja kolej, zostałam przywitana przez uśmiechniętą pracownicę stacji, która zapytała czy posiadam kartę programu Smart. Podałam pani kartę, zapłaciłam za paliwo i zakupy i otrzymałam paragon oraz zostałam miło i z uśmiechem pożegnana. Pracownicy stacji Shell byli tacy sympatyczni, że ich pozytywne nastawienie do klientów i uśmiech rozjaśniały dzisiejszy bardzo deszczowy dzień. A przynajmniej ja miałam takie wrażenie i od razu po wizycie na stacji w lepszym nastroju ruszyłam do pracy :)